sobota, 25 października 2014

Liebster Blog Award

Liebster Blog Award 

Czuje się wyróżniona  i przyznam, że nie zasługuje na takie wyróżnienie, ale mimo wszystko dziękuje kochanej Lizzy88. Nigdy nie przypuszczałam, że mogłoby mnie coś takiego spotkać... zaczynam paplać przepraszam ;D W każdym razie jeszcze raz dziękuje ;*

Kilka ciekawostek o mnie ;) 

1.Wolisz miniaturki czy dłuższe opowiadania ? 
Zdecydowanie długie. Uczucie, że coś się za szybko kończy bywa dla mnie zgubne. 

2.Co marzysz robić w życiu ?
Marze aby wydać intrygującą książkę i spełnić się zawodowo jako fotograf

3.Jaka jest twoja ulubiona, najukochańsza książka ? 
Nie potrafię wybrać pomiędzy trzema : 
Harry Potter - J.K.Rowling 
Wołanie Kukułki - J.K.Rowling 
Duma i Uprzedzenie - Jane Austen

4. Co bardziej popędza Cię do pracy ostra krytyka, czy słowa pochwały.
Nie będę kłamać, iż krytyka bywa dla mnie motywująca, tylko gdy jest ona wypowiedziana przez bliskie mi osoby. Inaczej czuje się dotknięta i niestety nic na to nie poradzę. Podsumowując, pochwały są w moim wypadku bardziej motywujące. 

5. Widzisz się w dalekiej przyszłości wciąż piszącą bloga, czy raczej zmierzasz ku końcowi tego doświadczenia ?
Widzę się jako siwowłosą staruszkę z laptopem na jednym kolanie, a wnukiem na drugim. Razem tworzymy nasz magiczny świat zrozumiały tylko dal wtajemniczonych. Wszystko to na platformie bloggera. 

6.W czym próbujesz szukać inspiracji ?
We wszystkim. Czasami najprostsze przedmioty, sytuację odblokowują moją wyobraźnie. Nie zawsze ta inspiracja jest trafna, ale tak to już bywa.

7.Starsza się być anonimową pisarką czy wolisz działalność otwartą ? 
Jestem czymś pomiędzy.

8. Czy jest jakaś postać, której przelanie na papier sprawia Ci trudność ?
Tak. Kocham Snape i wydaje mi się, że dzięki temu powinno mi iść łatwiej, ale jest przeciwnie. Często mam dylemat na ile mogę odejść od kanonu, aby nie urazić czytelników. 

9. Piszesz jedynie jeden pairing, czy też może inne opowiadanie, w ogóle nie powiązane?
Dopiero zaczęłam przygodę z blogowaniem, więc skupiam się tylko na jednym. Czasami pisuje miniaturki dla przyjaciół, ale bardzo rzadko. W przyszłości chce spróbować swoich sił w dramione. 

10. Wolisz pisać w zamkniętym pomieszczeniu czy na dworze? 
W zamkniętym.  

11. Cechujesz się podzielnością uwagi czy wolisz na raz skupiać się tylko na jednej rzeczy ?
Bliska mi osoba zwykła mówić :" Trzeba najpierw skończyć jedną rzecz by zacząć drugą, bo inaczej robi się bałagan.", Uważam tak samo. 

NOMINUJE :
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9. 
10.

 Listę dokończę, gdy tylko znajdę wolną chwilę ;)

PYTANIA : 
1. Czy twoja ulubiona książka ma wpływ na to o czym piszesz i w jaki sposób to robisz ?
2. Jaki masz sposób na poradzenie sobie z brakiem weny ?
3. Od jak dawna piszesz ?
4. Gdy tworzysz wolisz ciszę i spokój czy wręcz przeciwnie ? 
5. Jakie postacie lubisz najbardziej wymyślać ? 
6. Tworząc fabułę skupiasz się na jednym wątku głównym czy wolisz tworzyć również barwne wątki poboczne ? 
7. Czy istnieje postać w twoim blogu, która jest odzwierciedleniem ciebie ?
8. Co sprawia Ci największą trudność gdy tworzysz ?
9.  Czy wyobrażasz sobie życie bez twojego bloga ?
10. Co zmotywowało Cię do założenia bloga ?
11.  Gdyby istniała możliwość zaprzyjaźnienia się z jedną postacią z twojego bloga, jaką postać byś wybrała ?


Nowy rozdział przy szczypcie szczęścia ukaże się za tydzień. Mam nawał prac w technikum.

Możecie polecić mi jakieś mało znane blogi gdzie głównym bohaterem jest Snape ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy